Naši klienti
Previous
Next
Od maličké aplikace až po mezinárodní řešení. Původně systém sloužil jako náhrada faxové komunikace mezi servisními středisky, importérem a továrnou. Řešení evidovalo servisní činnosti a náhradní díly použité při opravách automobilů. Systém také umožňoval přístup pracovníků smluvní pojišťovny, kteří prováděli schvalování úhrad servisních prací. Dle zákazníka byl hlavní přínos ve výrazném snížení chybovosti a zvýšení efektivity práce. Systém byl užíván na území 3 států. Po 12 letech byl nahrazen jednotným celoevropským řešením od celosvětového dodavatele. Ani poté ale naše práce neskončila a doplňovali jsme toto centrální řešení o speciální funkce, které byly v našem původním řešení.
Řešení zahrnovalo správu pozáručních smluvních kontraktů se zákazníky. Systém evidoval různé typy smluv s různými podmínkami. Obsahoval i přípravnou fázi smluv a možnost jejich následného tisku s využitím šablon. Systém dále v předstihu upozorňoval na konec smluvního vztahu a umožnil jeho obnovení. V neposlední řadě se stal informačním zdrojem pro systém OPAS, který prováděl ověření platnosti smlouvy pro opravy spadající pod smluvní kontrakt.
V souvislosti s legislativními změnami na Slovensku s cílem zabránit přetáčení tachometrů musel náš zákazník během krátké doby napojit svůj servisní systém běžící na 6 pobočkách na nový celostátní systém evidence oprav a ujetých kilometrů. Pomocí úprav v servisním systému jsme zajistili zachytávání změn příslušných údajů a jejich odesílání pomocí SOAP technologie na centrální server. Součástí řešení je také proces upozorňování uživatelů na problémy. Technologické problémy jsou odesílány na firemní helpdesk a datové problémy e-mailem na zodpovědnou osobu za daný servisní případ.
Projekt určený k optimalizaci servisní práce. Systém přiděluje práci jednotlivým technikům a kontroluje odpracované úkony vzhledem k nadefinovaným časům. Systém sleduje KPI (key performance indicator). Aktuální a historická data (aktualizace každou minutu) jsou přehledně prezentována v grafické podobě. V první fázi byl systém postaven na technologii PHP a provozován ve 30 servisních střediscích ve 3 zemích. Druhá fáze vývoje zahrnovala přechod na technologii ASP.NET, došlo k výrazné optimalizaci sběru dat a v současnosti je provozována v 95 servisních střediscích v 9 evropských zemích.
Jeden z našich prvních projektů realizovaných již v roce 1999. Byli jsme oslovení zákazníkem z USA, zdali bychom mu nepomohli s realizací malého e-shopu. Zákazník měl k dispozici databázi obrázků a nabízel možnost koupit si tričko nebo plakát dle vybrané barvy, potisku a velikosti. K realizaci jsme použili technologii PHP. Zákazník byl spokojen, a proto jsme realizovali ještě rozšíření systému. Systém byl v provozu přes dva roky, poté zákazník s tímto podnikáním skončil.
Jednoduchý systém správy objednávek pro zubní laboratoř od zubních lékařů. Systém eviduje odesílatele objednávky, přiděluje práci příslušnému pracovníkovi a poté připraví podklad pro měsíční fakturaci prací jednotlivým objednávajícím zubařům. Systém se podařilo implementovat během jednoho týdne a v provozu je již 18 let s občasným servisem ve formě reinstalace na nový počítač.
Tato aplikace vznikla přibližně během měsíce. Zákazník potřeboval evidovat veškeré odpady s cílem vytvořit povinné informační podklady dle Ministerstva životního prostředí ČR. Časem jsme řešení upravili tak, že databázi spravujeme v našem virtuálním prostoru, díky čemuž má zákazník možnost se k systému připojit na dálku z libovolného místa.
Projekt, který umožňuje spravovat nabídkový katalog pro jednotlivá oddělení 2 nemocnic, ze kterého si pracovníci vystavují objednávky. Na základě těchto objednávek automaticky vznikají objednávky na dodavatele. Při dodávce zboží do skladu systém informuje, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Na konci měsíce systém generuje podklad pro jednotlivá oddělení s rozpisem veškerého odebraného zboží a přehled objemů dle jednotlivých dodavatelů.
Tato aplikace byla připravena především pro evidenci hardwaru a softwaru. Umožňuje evidovat položky dle data pořízení a osoby, které byla přidělena. Ke každému majetku jsou k dispozici pořizovací dokumenty. Ke každé položce je vytištěn QR kód, jehož oskenováním pomocí mobilního telefonu se zobrazí informace k danému majetku. Aplikace je provozována v ČR, na Slovensku a v Maďarsku.
Vzhledem k velkému množství firemních telefonů a SIM karet zákazník usoudil, že evidence v Excelu už není to pravé. Aplikace umožňuje sledovat telefon od jeho nákupu až po ekologickou likvidaci. Systém eviduje, který zaměstnanec má jaký telefon a jakou SIM kartu. Takto lze zjistit např. majitele nejstarších telefonů, a tedy kandidáty na přidělení nových telefonů. Aplikace také umožňuje importovat měsíční rozpisy nákladů na hovory s rozlišením na úrovni sazby (domácí, zahraniční, datový přenos, atd.). Systém komunikuje s účetním systémem. Aplikace je provozována ve 3 zemích EU.
Realizace e-shopu s možností SMS mikroplateb. Zajímavostí tohoto projektu byla realizace přechodu z původního na nový systém. Vše jsme dopředu naplánovali a připravili tak, že se nám podařilo provést kompletní přechod i s konverzí dat do nových struktur během 15 minut. V následném období stoupl denní počet návštěv na 10.000 unikátních IP adres. Systém jel bez výpadků, a to pouze s naším dohledem a drobným servisem v podobě pomoci Policii ČR při vyhledávání kradených kol. Bohužel po několika letech se změnil majitel, takže služba přešla pod jiného poskytovatele.
Komplexní modulární řešení pokrývající všechny potřeby provozu v hromadném stravování. Celkem jsme realizovali na 408 instalací systému OBELIX. Mezi spokojenými zákazníky jsou např. ČEZ, Městská poliklinika Praha, CommScope, Synthos Kralupy, Danzer, Brose, TPCA, Nemocnice Kladno, Sklárny Sázava, Pražská plynárenská, Viscofan, Krajská zdravotní, ZŠ Třeboň, Elektrárna Chvaletice, Škoda Auto, Spolana, SAS, Ferona, Faurecia, LOM, Continental Barum, Nemocnice na Bulovce a další.
Více než 20 let se zabýváme vývojem informačních systémů a databázových aplikací. Naším hlavním produktem je stravovací systém OBELIX, který pokrývá všechny potřeby provozu v hromadném stravování. Dále se zabýváme vývojem softwaru na míru. Dokážeme vyvinout téměř jakýkoliv systém pro správu většího množství dat, jako například systémy pro správu a evidenci majetku, zakázek, či smluv, řešení pro e-shopy, systémy pro správu skladů, CRM a HR systémy, atd.